reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Doležáleková

Lucia Doležáleková

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám vodičák na slová a významy. Vlastne sa živím hľadaním zmyslu a zabávam hľadaním nezmyslu. Trpím diagnózou anemik-romantik-idealista, čo mi niekedy dosť komplikuje život. Zoznam autorových rubrík:  EpizódyTaľafatky a iné malichernostiČím sa živím a napájamAko vidím svetSúkromnéNezaradené

reklama

Epizódy

Dni hnevu

Lucia Doležáleková

Dni hnevu

alebo keď mám prsty hnedé od orechov

  • 11. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Spúšťam odpočítavanie

Lucia Doležáleková

Spúšťam odpočítavanie

alebo prečo onedlho vykríknem hlasné hurá

  • 15. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Som tu nový, teší (desí) ma

Lucia Doležáleková

Som tu nový, teší (desí) ma

alebo deň prvý

  • 31. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 359x
  • 10
Taký občajný hrejivý modrastý deň

Lucia Doležáleková

Taký občajný hrejivý modrastý deň

alebo o tom, čo mi pije krv

  • 28. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Podplácam osud

Lucia Doležáleková

Podplácam osud

alebo o príchodoch, meškaniach a prestupoch

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Ja byť muž, ty byť žena

Lucia Doležáleková

Ja byť muž, ty byť žena

alebo rande na slepo

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 663x
  • 14
Všetko je raz druhý krát

Lucia Doležáleková

Všetko je raz druhý krát

O rozhodnutiach

  • 15. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Je to v háji

Lucia Doležáleková

Je to v háji

alebo prečo nemám rada sivú

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Úniky

Lucia Doležáleková

Úniky

Snívam, lietam, pristávam

  • 27. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Sex, čas a rock and roll

Lucia Doležáleková

Sex, čas a rock and roll

O noci, ktorá odhalila všetko

  • 13. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Voniaš ako vanilka

Lucia Doležáleková

Voniaš ako vanilka

O tom, prečo zmysly niekedy klamú

  • 4. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
A bolo svetlo

Lucia Doležáleková

A bolo svetlo

O tom, čo ma čaká na konci tunela

  • 28. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bod G

Lucia Doležáleková

Bod G

O tom, ako si pokaziť chuť

  • 9. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Dievča na telefón

Lucia Doležáleková

Dievča na telefón

O tom, prečo sa niekedy teším, keď zavolajú a o tiež tom, prečo niekedy nezavolajú

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu